My Favorite February Songs

Het werd weer eens tijd voor een artikeltje met mijn favoriete nummers uit Februari. Men, wat gaat de tijd snel voorbij, het is vandaag alweer 6 maart(!).

Drake ft. Rihanna- Take Care

Dit is nog steeds een van nummers waar ik nog regelmatig naar luister. Het is een hele lieve tekst en een combinatie van Drake & Rihanna is nou eenmaal fijn om aan te horen.

Jason Derulo – Breathing

Tja, wat kan ik hier over zeggen. Dit is ook gewoon weer een leuk nummer om naar de luisteren. Lekker snel en eigenlijk dans ik vanzelf elke keer mee. Jij ook toch? Jason komt elke keer maar weer met gave en leuke nummers. Wist je trouwens dat het deuntje uit het refrein oorspronkelijk een kerknummer was? Toch best knap dat hij er zoiets van weer te maken.

Flo Rida ft. Sia – Wild Ones

Dit is wederom een leuk nummer om naar te luisteren en, zeg eerlijk, om elke keer met te ‘oooeehoeee’ – en, toch? Het duurde bij trouwens wel een tijdje voordat ik door had dat Sia ook het nummer ‘Titanium’ zong.

DEV & Enrique Iglesias – Naked

Hier heb ik eerlijk gezegd niet zo veel over te zeggen.. Wederom weer een leuk nummer.

Medina – KL. 10

Dit is zo’n apart nummer, het is namelijk een Deens nummer van een Deense zangeres. Ik moet eerlijk toegeven dat ik hiervoor nog nooit een Deense nummer had gehoord en dit is echt even het luisteren waard. In Denemarken is ze al hartstikke bekend en sinds 2009 wordt ze ook steeds bekender in de rest van Europa.

Don Omar- Hasta Que Salga El Sol

Ik houd echt heel erg van Latin songs en dit is ook weer een goed voorbeeld. Dit moet eigenlijk de grote opvolger van ‘Danza Kuduro’ worden en ik denk dat het ook aardig gaat lukken. Het is ook weer een nummer waar je lekker op kan schudden!

Gustavo Lima – Balada Boa

Toen ik in December in Brazilie was, was dit een hele grote hit. Overal werd het nummer gedraaid, samen met ‘Ai Se Eu Te Pego’. En langzamerhand word het nummer ook wat bekender in Nederland. Dit is ook weer een lekker feest- en dansnummer.

Er zullen vast nog meer nummer zijn die tot mijn favorieten behoren, maar dit is denk ik wel meer dan genoeg. Ik hoop dat er nog nummers bij zitten die jullie niet kennen, maar ik denk dat de meeste wel bekend voorkomen. Welk nummer vind jij helemaal geweldig?

4 thoughts on “My Favorite February Songs

Geef een reactie

