Review; ‘This Means War’

De film ‘This Means War’ is echt een aanrader om te zien. Afgelopen vrijdag ging ik naar de film en ik heb echt keihard moeten lachen(zo hard dat mijn ‘buurman’ me soms aankeek of het wel goed ging).

Bekijk hieronder de trailer.

Als je de trailer bekijkt zal je in eerste instantie denken dat een actiefilm is. Maar wees gerust, het is vooral een romantische comedy. Het is ook geen romantische comedy a la ‘Romeo&Juliet, maar toch met een een vleugje actie. Tijdens de stukken met actie draait het, vind ik, vooral om de knappen mannen die erin spelen. Is het niet leuk om te zien hoe sterk en snel ze wel niet zijn?*wink*.

Reese Witherspoon, Chris Pine(oh hello!) en Tom Hardy spelen in de film. Het gaat over twee spionen die allebei geen vaste relatie hebben, maar stiekem toch opzoek zijn. Een van de twee is een echte player en de ander is een wat rustigere type. Een van hen (Tuck) schrijft zich in op een datingsite en komt zo de knappe Lauren tegen. Na afloop van een geslaagde date gaat Lauren naar een videotheek waar ze de ander(FDR) tegen komt. Hij daagt haar uit om op een date te gaan en op dat moment weet hij niet dat het om de date van Tuck gaat. Een paar dagen later op het werk laten ze hun date zien op wie ze beide verliefd zijn. Vanaf dat moment begint het leuke pas echt. Er ontstaan allerlei ongemakkelijke en hilarische situaties. Als je wilt weten voor wie Lauren kiest, dan moet je toch echt naar de film gaan.

Ik kan je garanderen dat je vermaakt zult worden en dat je zeker een paar keer (kei)hard moet lachen. De opmerkelijke Chelsea Handler speelt er ook in, zij staat bekend om haar opvallende humor en opmerkingen. Ze komt ook weer hilarisch over in de film.

Laat je weten wat je ervan vond?

One thought on “Review; ‘This Means War’

1. Ik vond dit echt een hele leuke film :) Heb gelachen!! En Tom Hardy is ook geen straf om naar te kijken. Chelsea Handler ben ik ook helemaal weg van :) thats one funny, crazy woman