Sophia Grace & Rosie

Drie dagen geleden kwam ik deze schattige meisjes op Youtube tegen. Als je in eerste instantie de meisjes ziet, zul je denken ‘ahh wat schattig’. En trust me,dat zijn ze ook, maar op een hele leuke manier. Ze zijn twee hele grote(kleine?) fans van Nicki Minaj en ze kennen letterlijk alle teksten uit hun hoofd.

Eigenlijk zingt het meisje met bruin haar, Sophia Grace, alleen maar, maar het blonde meisje, Rosie, staat er ook hartstikke schattig bij. De twee kleuters komen uit Engeland, maar ze hebben al meerdere keren opgetreden bij Ellen. Kijk je mee?

Ain’t that cute? Sophia Grace kan echt heel goed rappen en ze doet Nicki precies na met de gekke gezichtsuitdrukkingen.  Wat wat vind je van het ‘yo yo’ gebaar van Rosie?

Dit filmpje is nog leuker, hier ontmoeten ze namelijk hun grote idiool bij Ellen. Is het niet super schattig om te zien hoe blij ze zijn dat ze Nicki eindelijk ontmoeten? En het gegil van Sophia Grace maakt het alleen maar leuker.

Als je denkt dat het niet schattiger kan, geloof me, dit is nog leuker. Ze worden zo hysterisch als ze alle grote sterren ontmoeten. Het leuke is dat iedereen hen ook kent en ze allemaal leuk mee doen. Leukste moment; dat ze Katy Perry ontmoeten.

 

Er zijn veel meer video’s van de twee kleine sterren te vinden, maar dit zijn mijn favorieten. Wat vind jij eigenlijk van de twee? Ik vind dat het lijkt alsof ze oprecht veel plezier in hebben in ze doen. Veel mensen zijn er kritisch over, omdat zij het idee hebben dat ze door hun ouders worden ‘gedwongen’. Ik heb wel het gevoel dat het twee verwende meisjes zijn… Anyway, we zullen nog heel veel van de meisjes horen!

3 thoughts on “Sophia Grace & Rosie

  1. Jaaa ik ken ze zoooo cute :)
    Denk ook dt ze een beetje verwend zijn of dat ze dit doen omdat de ouders dat graag willen.
    Ooit hebben ze wel iets vets om op terug te kijken!

  2. Geweldig!
    Ik denk wel dat dit echt oprecht is, maar ze is wel supersessed met Nicki Minaj, vind der wel schattig :). Maar ik ben wel benieuwd hoe ze op deze dingen terug krijgt als ze ouder en wijzer is, hahah :).

Geef een reactie

