Wedding Proposal & een mega Flashmob

Gisteren zat ik een beetje op Youtube rond te kijken toen ik opeens dit filmpje tegen kwam. En ik kan je zeggen dat ik het filmpje met tranen in mijn ogen heb bekeken. Een gelukkig stel zijn al drie jaar samen en haar vriend besluit haar op een bijzondere manier ten huwelijk te vragen. Het is zo’n onwijs romantisch filmpje en ik kan garanderen dat je ook nog eens erg vermaakt wordt. Kijk je mee?

Zie je! Het is zo’n romantisch filmpje en ik had vanaf het moment dat zij begon te huilen al tranen in mijn ogen. Je kon zien dat ze echt helemaal niks in de gaten had. Hij heeft haar ook op een wel heel bijzonder manier ten huwelijk gevraagd. In samenwerking met een tv programma heeft hij een plan bedacht om het zo orgineel mogelijk te doen. Een grote flashmob, een eigen dans erbij en veel mensen. Ik kan me niet voorstellen hoe zij zich om dat moment voelde. In het begin was ze natuurlijk helemaal van slag en wist ze niet wat haar overkwam. Vanaf dat moment werd het alleen maar spannender. Guess what? Ze zijn niet alleen verloofd, maar ook nog eens gelijk getrouwd!

Wat vind jij van het filmpje? Zou je ook op zo een manier ten huwelijk worden gevraagd?

One thought on “Wedding Proposal & een mega Flashmob

Geef een reactie

