Oeps..

Zoals je misschien al hebt gemerkt waren er de afgelopen dagen geen updates. Ik heb het de afgelopen twee weken onwijs druk met school gehad.  Ik wist al van te voren dat ik het druk zou hebben en daardoor had ik als wat artikelen vooruit geschreven. Maar dat ik het zo druk met school zou hebben, had ik ook weer niet verwacht.

In de kerstvakantie heb ik na mijn vakantie in Brazilie, alleen maar geleerd voor de tentamens die gelijk na de vakantie waren(Lees maandag om 10u…). In de eerste week na de vakantie had ik tentamens en deze week had ik hertentamens. Daarnaast moest ik ook nog eens een project/paper inleveren wat onwijs veel tijd in beslag nam. Het samenwerken met een klasgenoot verliep ook niet even lekker, waardoor alles alleen maar langer duurde. Daarnaast organiseren we volgende week ook nog een groot event, waarbij ik verantwoordelijk ben voor alle PR dingen… Het neemt allemaal zo veel tijd in beslag.

Eindelijk heb ik nu een rustige vrijdagavond waarbij ik lekker niks hoef te doen. Vanmiddag heb ik nog keihard aan alle PR dingen gewerkt en nu in de avond ga ik lekker series en filmpjes kijken. Ik heb behoorlijk wat series moeten opnemen de afgelopen drie weken, omdat ik het zo druk had. Dus ik heb in ieder geval genoeg te bekijken.

Er zullen ook gewoon weer updates komen vanaf nu, maar ik wou jullie toch nog even uitleggen waarom er geen updates verschenen.

 

Geef een reactie

