Drake ft. Rihanna ”Take Care”

Een van de samenwerkingen waar ik alweer een tijdje op had zitten wachten, is een samenwerking van Drake en Rihanna. Eindelijk hebben ze weer een nummer uitgebracht.

Het gaat hierbij om het nummer ‘Take Care’ en ik vind het een erg mooi nummer. Het nummer is al een paar maanden geleden uitgebracht, maar het komt nu pas echt op gang. Het mooie van het nummer vind ik dat het ook echt lijkt alsof ze voor elkaar zingen. Net als op de foto zouden ze hier best tegenover elkaar kunnen zitten en het nummer zingen. Zo lief!

Rihanna; “Know you’ve been hurt by someone else. I can tell by the way you carry  yourself. If you let me, here’s what I’ll do. I’ll take care of you. I’ve  loved and I’ve lost

Drake; “Dealing with a heart that I didn’t break. I’ll be there for you, I will care  for you I keep thanking you, just don’t know Try to run from that, say  you’re done with that On your face girl, it just don’t show When you’re ready, just say you’re ready When all the baggage just ain’t as heavy. And  the parties over, just don’t forget me”

Jammer genoeg is er nog geen videoclip uitgebracht, maar als die online komt kan ik die, als jullie willen, natuurlijk delen. Laat maar weten of je dat graag wilt:)

Wat vind jij van het nummer? Is het een yay of een nay? Ik vind het zelf een dikke YAY!

One thought on “Drake ft. Rihanna ”Take Care”

Geef een reactie

