MAC + Pink Ribbon

Ongeveer twee weken geleden kwam ik aan in het heerlijke Rio de Janeiro, Brazilie. Lekker warm weer, mooie stranden, mooie omgevingen en vriendelijke mensen. Voordat we gingen boarden moest ik natuurlijk nog even gebruik maken van het tax-free shoppen. Aangezien er nu ook een MAC counter voor de grote parfumerie in de centrale hal zit, moest ik daar natuurlijk even langs. In Brazilie heb ik verder niet echt wat gekocht, omdat ik het zonde van mijn tijd vond om te gaan winkelen terwijl we er maar een paar dagen zouden zijn. Natuurlijk heb ik wel een leuk souvenirtje voor mezelf gekocht. Dit zijn mijn aankopen die op Schiphol kocht.

De laatste tijd koop ik alleen nog maar makeup van MAC. Qua kwaliteit vind ik MAC beter dan andere merken en het is een van de weinige merken waar ze poeders, concealers etc. in mijn huidskleur hebben. Het is een merk dat ik al jaren gebruik en ik ben er nog steeds erg tevreden mee. Mijn poeder en  mijn concealer waren bijna op, dus die moest ik sowieso kopen. Ik gebruik de ‘Select Sheer/Press powder’ in NC45 en die kost 20.40 euro. Daarnaast gebruik ik de ‘Studio Finish Concealer’ in NW40 en die kost 14.10 euro. De poeder gebruik ik al langer en de concealer gebruik ik sinds een jaartje, omdat ik lang opzoek was naar een kleur die bij mijn huid past. Ik wou niet vertrekken zonder nog een paar leuke dingen te kopen en dit is wat ik heb gekocht.

Dit is een hele mooie blush en ik ben er erg blij mee. Het is de ‘Sheertone Shimmer Blush’ in ‘Sunbasque’. Mijn favoriete blush is ook van MAC en heet ‘Peachtwist’. Ik  moet eerlijk toegeven dat de blushes toch wel een beetje op elkaar lijken, maar toch ook weer niet. Snap je het nog? Deze blush is wel donkerder dan ‘Peachtwist’ en er zitten meer oranje tinten in.  Het is een donker roze, licht rode blush met mooie shimmers erin. Als ik de blush aanbreng, zitten er ook weer oranje tinten in.  Het is best lastig om uit te leggen hoe de blush er nou precies uitziet. Nogmaals, het is een hele mooie blush en de MUA zei dat de kleur goed bij mijn huidskleur past.  Nadat ze het aangebracht was ik ook erg tevreden en besloot ik de blush mee te nemen. De blush kost 17.00 euro.

Ik zat er ook al een tijdje aan te denken om de ‘Fix It’ spray te kopen. Ik had er van te voren ook al vele positieve reviews over gelezen en aangezien ik veel reis moet ik ook vaak buiten wachten… Voordat ik dan eindelijk op school of werk aankom, zit mijn makeup toch net iets anders dan als ik hoe de deur uit ging. De ‘Fix It’ spray zorgt ervoor dat je makeup langer en beter blijft zitten. Daarnaast zorgt de spray ook voor een frisse uitstraling en het ook een lekkere spray om je even op te frissen. De spray kost 14.10 euro.

Eemaal al vier uur verder in het vliegtuig, kwam er een stewardess en piloot aan met de tax-free producten voor in het vliegtuig. Ik had van te voren al even in het boekje gekeken of er dingen tussen zaten die ik graag wou hebben. Naast de Chanel parfums, dure horloges en pennen, kwam ik een mooi armbandje tegen. Het bleek ook nog eens een armbandje van Pink Ribbon te zijn en toen wist ik al helemaal zeker dat ik het wilde kopen. Zo gezegd, zo gedaan. Het is een schattig armbandje met twee mooie bedeltjes eraan.

De prijzen van de MAC producten zijn wat lager zijn dan je normaal misschien bent gewend. Dit komt doordat er 19% korting afgaat:)(YAY!) Ik zal ook nog eens uitgebreidere reviews van de producten maken, zodat het allemaal wat duidelijker is.

Ik ben erg blij met mijn aankopen en achteraf had ik eigenlijk best meer bij MAC kunnen kopen, maar wie weet wanneer ik weer bij een counter ben *wink*.

2 thoughts on “MAC + Pink Ribbon

Geef een reactie

