Khoe Kardashian gets ‘Punk’d’

Dit is iets wat ik jullie moet laten zien. Ik was eerst van plan te wachten totdat de hele aflevering te zien was, maar ik heb die nog steeds niet gevonden en de aflevering wordt pas op 19 maart uitgezonden. Vandaar dat ik nu een sneek peak laat zien. Khloe wordt in de maling genomen door Miley Cyrus en Kelly Osbourn. Geloof me, het is grappig, awkward en gewoon harstikke leuk om te zien. Als de hele aflevering online is, deel ik die natuurlijk met jullie.

Khloe denk dat ze op een normale girls night out is, maar wacht maar totdat de bezorger binnen komt… Bekijk de sneek peak hieronder:)

Khloe gets Punk’D

http://www.mtv.com/videos/misc/722160/punkd-khloe-kardashian-sneak-peek.jhtml#id=1676563

Geef een reactie

