Terug uit Rio de Janeiro

Even een korte update;

Sinds gisteren ben ik weer terug uit Rio de Janeiro, Brazilie!Ik ben onopgemerkt op vakantie gegaan en ik heb het expres niet niet op de www gezet, omdat ik gewoon lekker in alle rust op vakantie wou gaan. Vrijdagavond heb ik last minute mijn koffers ingepakt en zo stond ik de volgende ochtend op Schiphol om naar Rio te vliegen.

Rio de Janeiro, of Brazilie, stond al heel lang op mijn lijstje van bestemmingen waar ik graag naar toe wilde. Het is een prachtig land waar ik al veel over had gehoord. Rio staat natuurlijk bekend om de samba, Copacabana(mannen in speedos..) en Ipanema beach, lekker eten en natuurlijk de knappe mensen.

Ik zal in het nieuwe jaar een verslag maken waarin ik alles met jullie deel over de plekken waar ik ben geweest, de dingen die ik heb gedaan en eventuele tips als jullie zelf ook een keer van plan zijn om naar Rio te gaan. En ik zal er natuurlijk ook een korte foto verslag van maken:)

Geef een reactie

