‘Lady Red’

Van de week liep ik even voorbij de DA en ik besloot even om naar binnen te gaan. Ik ben al een tijdje opzoek naar de perfecte rode lippenstift. Helaas nog steeds zonder succes, maar ik kwam toen de ‘Color Sensational’ van Maybelline tegen. De kleur zag er erg mooi uit en na een paar keer op mijn hand swatchen, besloot ik om de lippenstift mee te nemen. Het gaat om de kleur ‘Lady Red’ nummer 527,

Zoals je ziet is het een echte rode kleur. Geen poespas, gewoon een rode kleur. De lippenstift zit verpakt is een mooie, simpele verpakking. De lippenstift ziet er in verhouding met de prijs best luxe uit. Het is een romerige lippenstift dat als het ware over je lippen glijdt. De lipstick is te koop voor 10,49 euro en is te vinden bij alle drogisten. De kleur blijft lang op je lippen zitten, dus je hoeft het niet de hele tijd bij te werken.

Qua werking vind ik het fijn werken, maar helaas staat de kleur mij niet. Het is een te rode kleur, waardoor ik eerder op een clown lijk, dan op iemand die een mooie rode lippenstift draagt. Het is best lastig om een goede rode kleur te vinden, vanwege mijn huidskleur. Elke kleur staat natuurlijk anders op een andere huidskleur.

Not a big deal, ik ga gewoon verder met het zoeken naar een mooie rode lippenstift. Ik vind het echt niet erg om mooie producten aan te schaffen in mijn zoektocht. Zodra ik een lippenstift heb gevonden, laat ik het je natuurlijk weten!

Excuses voor de iets wat vage foto’s. Foto’s maken is niet echt mijn ding, maar ik ben er wel mee bezig om het te verbeteren. Ik zal betere/duidelijkere foto’s maken op mijn ‘To do list’ voor 2012 op schrijven:)

One thought on “‘Lady Red’

Geef een reactie

