Get your M.A.C. online!

Nee nee, ik heb het niet over de McDonalds(al zou dat wel lekker zijn) ook niet over een nieuwe iMac. Ik heb het over M.A.C. cosmetics! M.A.C. is nu online te koop via de website van de Bijenkorf.

Toen ik het nieuws hoorde sprong ik letterlijk in de lucht. Ik ben al jaren een fan van M.A.C. en ik heb er al heel wat producten gekocht. Toen het merk nog niet of amper in Nederland werd gekocht, kochten we het altijd in Azie(we gingen een tijdje elk jaar naar een Aziatisch land). Langzamerhand kwamen er steeds meer verkooppunten waar de geweldige producten werden verkocht. Aangezien er bij mij in de buurt geen Bijenkorf, Douglas of M.A.C. counter zit waar de producten verkocht worden, moet ik elke keer naar Amsterdam of Den Haag reizen.

Nu kan ik gewoon lekker vanuit mijn luie stoel, 24/7, M.A.C. producten online kopen. Het fijne van de Bijenkorf is, is dat als je je producten voor 19.30 besteld, je het de volgende dag al binnen hebt. Mocht je geen zin hebben om vandaag naar een counter te gaan, maar ben je dat morgen wel van plan, dan kan je de producten ook gewoon gratis afhalen in de winkel. Say whut!?

Ik weet alleen nog niet of ik de producten online ga bestellen. Ik vind het meestal fijn als de visagisten de producten even aanbrengen, zodat je kan kijken of de kleur je wel staat en of het de juiste kleur is. Het is natuurlijk wel handig als je product in de winkel/counter niet meer op voorraad is. Ook is het erg fijn dat de Limited Editions online te koop zijn en dat je de prijzen van te voren even kunt bekijken.  Of als je ergens in de middle of nowhere woont…

Hier vind je de link om de producten online te bestellen. http://www.debijenkorf.nl/cosmetica/m-a-c

Ben jij van plan om wat te bestellen?

Geef een reactie

