Review; ‘New Year’s Eve’

De meeste van jullie hebben de film ‘Valentine’s Day’ vast wel gezien. Een leuke, romantische comedy met vele bekende acteurs en actrices. De film ‘New Year’s Eve’, de opvolger van, is nu alweer een tijdje in de bios te zien. Gisteren ging ik eindelijk naar de film en ik zal even vertellen wat ik ervan vond.

De film gaat over liefde, geluk, tweede kansen en happy endings en de film speelt zich af in New York. Iedereen maakt zich klaar om het nieuwe jaar in te gaan, maar daarvoor maakt iedereen natuurlijk wat bijzonders mee. Geliefden die elkaar na een jaar weer tegen komen, twee mensen die per toeval in een lift vast komen te zitten, een stervende man die helemaal alleen in het ziekenhuis ligt, een werknemer die een beetje doorgedraaid is en nog vele dromen heeft, een knappe kerel die graag naar een feest wilt en nog veel meer. De hele film draait eigenlijk om het aftellen naar het nieuwe jaar. Spelers als Ryen Seacrest, Hilary Swank, Zac Efron, Halle Berry, Lea Michelle, Ashton Kutcher, Sarah Jessica Parker, Jessica Biel en nog meer spelen in de film. De acteurs komen op leuke/verschillende manieren bij elkaar.

Ik zal eerlijk toegeven dat ik een beetje teleurgesteld ben in de film. Ik vond de eerste deel, ‘Valentine’s Day’, veel leuker, maar dat komt waarschijnlijk doordat mijn verwachtingen iets te hoog waren. Er kwamen te veel verhaallijnen in de film, waardoor ik het idee had dat ze eerder zo veel mogelijk acteurs in de film wilden stoppen, dan dat ze echt een paar goede verhaallijnen hadden. Begrijp me niet verkeerd, het is een leuke film om te zien, maar  de film is in vergelijking met het eerste deel niet zo leuk.

Het is trouwens wel een leuke film om in de feest stemming te komen!

2 thoughts on “Review; ‘New Year’s Eve’