24-hour Beautydeal

Na 24-hour Fashiondeal, is er nu ook ’24-hour Beautydeal! Ik, als echte beautyfan, werd hier helemaal blij om toen ik van de site hoorde. Maar is het ook echt wat?

Elke dag verschijnen er acht nieuwe beautydeals op de site die je met een flinke korting kunt kopen. Ik heb de site vanaf de eerste dag dat het de lucht in ging elke dag bekeken en heel soms zit er wel wat leuks bij. Mijn verwachtingen waren iets te groot en ik moet eerlijk toegeven dat er niet echt wat tussen heeft gezeten wat ik wou kopen. Wat ik ook jammer vind is dat de site meer gefocused is op parfum en niet zo zeer om echte beauty producten zoals makeup. Natuurlijk is parfum ook een onderdeel van beauty, maar ik had verwacht dat ze wat meer knallende makeup aanbiedingen zouden hebben.

Wat ik ook erg jammer vind is dat de verzendkosten 5 euro zijn. Als je nou een mooie aanbieding vind waar wat korting op zit en daar ook nog de verzendkosten bij moet doen, komt het bijna op de orginele prijs neer. Dan kan je het net zo goed in de winkel kopen toch?

Ben jij op zoek naar een lekker geur, dan is www.24hourbeautydeal.nl zeker iets voor jou. Het is natuurlijk ook gewoon leuk om elke dag even op de site te kijken, misschien zit er wel wat leuks tussen.

Geef een reactie

