My favorite november songs

Elke maand worden er wel heel veel nieuwe nummers uitgebracht en natuurlijk zijn sommige veel leuker dan de ander. Ik wil graag een paar van mijn favoriete nummers van november met jullie delen. Misschien zitten er zelfs nog een paar bij die jullie nog niet kennen en dat is natuurlijk mooi genomen. Veel luister plezier:)

Romeo Santos ft. Usher; Promise

Dit is echt mijn favoriete nummer uit november. Ik heb deze misschien wel letterlijk meer dan 100x geluisterd en het is nog steeds een van mijn favoriete nummers. Het is een sexy bachata nummer met Romeo Santos en Usher, een betere combinatie bestaat toch niet? Romeo ken je misschien wel van de bachata groep ‘Aventura’. En Usher, tja.. wat kan ik daar nou over zeggen(sigh). Ik luisterde overal naar dit nummer; in de auto, voordat ik ging slapen, tijdens de les, in de trein en you name it. Als je nog nooit eerder van bachata hebt gehoord, is het in het begin misschien even wennen. Maar trust me, je gaat het een prachtig nummer vinden.

Kelly Rowland ft. Big Sean – Lay it on me

Ik ben al een hele tijd een echte fan van Kelly Rowland en zij was ook altijd mijn favoriete in Destiny’s Childs. Ze heeft een tijdje wat mindere nummers uitgebracht, maar sinds vorig jaar is ze weer helemaal terug. Dit is een nummer dat echt in je hoofd blijft hangen en soms waren er ook spontane momenten dat ik opeens ‘Lay it on me, baby lay it on me’ zong, zonder er bij na te denken wat het nou precies betekend. Niet zo handig… Maar anyway, ik vind dit echt een leuk nummer. Het rap stukje van Big Sean had er niet voor mij niet ingehoeven, maar dat komt denk ik doordat ik niet zo’n grote fan ben van rap muziek.

Rihanna ft. Calvin Harris – We found love

Eigenlijk hoef ik hier helemaal niks over te zeggen, want de meeste mensen vinden dit een leuk nummer. Het is een heerlijk nummer om helemaal op los te gaan en te fist-pumpen a la Jersey-style. Vinden jullie trouwens ook niet dat de jongen in de clip sprekend op Chris Brown lijkt, inclusief Sisqo hair?

LMFAO- Sexy and I know it

Dit nummer mag natuurlijk niet in mijn lijstje ontbreken. Iets langer dan een maandje geleden deelde ik dit nummer met jullie, maar ik hoor het maar niet op de radio. Maar gelukkig kwam daar snel veradering in en werd het in november een echte hit. Dit is een nummer om lekker gek op te doen en je gewoon rot te lachen bij de videoclip. LMFAO verdient daar wel echt credits mee! Het is ook leuk om even de live optredens van ‘Sexy and I know it’ op de MTV awards en de AMA’s te bekijken, erg leuk om te zien.

Delivio Reavon & Aaron Gill ft Phatt – Dancing

Dit een nummer van een Amsterdamse duo in samenwerking met Phatt. Dit is gewoon een lekker nummer om naar te luisteren en zachtjes mee te neurien. Dit is trouwens ook een van de soundtracks van de film Body Language.

Melanie Fiona – 4AM

Dit is zo’n mooi nummer met een goede tekst. Melanie Fiona heeft een prachtige stem en ik kan wel letterlijk uren naar haar nummers luisteren. Misschien ken je haar wel van de nummers ‘Give it to me right’ and ‘It kills me’

Geef een reactie

