TV update & ‘Zet in je agenda’!

Deze week komen er weer een aantal series op de buis. Een nieuwe en een paar oldies die ergens midden in het seizoen waren gestopt. Ik zal beginnen met de serie die vandaag weer begint.

Elke maandag 20.30 op Net5: Private Practice

Jaja, je leest het goed Private Practice gaat vandaag weer verder. Dit betekent helaas wel dat Grey’s Anatomy weer is gestopt, maar dat vind ik opzich niet zo heel erg, want Private Practice is ook een hele goede serie. Ik zal in het kort even vertellen waar we waren gebleven.  In de laatste aflevering was te zien dat Violet en Pete een ruzie hadden en dat Violet uiteindelijk toch besloot om L.A. te verlaten om haar boek door het land te promoten. Nadat Violet weg is, krijgt Pete een hartaanval. Op dat moment is hij alleen met zijn zoontje thuis en vandaag komen we erachter hoe dat afloopt.

Elke dinsdag 20.30 op RTL5; Glee

Wat ben ik blij dat Glee weer te zien is. Ik word altijd zo vrolijk van de serie, maar helaas vielen de laatste paar afleveringen een beetje tegen… Ik hoop dat ze in het nieuwe seizoen weer met leuke (en bekende) nummers komen. Ik zal kort even vertellen wat er gaat gebeuren. De herfstvakantie is afgelopen en alle scholieren keren beetje bij beetje weer terug naar school en het Glee clubje komt ook weer bij elkaar. Will Schuester probeert alle leden weer een beetje op te vrolijken nadat ze de nationals hadden verloren. De nodige liedjes, dramas en hook-ups zullen natuurlijk ook niet ontbreken.

Elke dinsdag 21.25 en 21.55; New Girl

Eindelijk is er weer een nieuwe serie op tv waar ik al veel positieve verhalen over heb gehoord en ik ook erg benieuwd ben hoe het zal zijn. De serie gaat over Jess die na een mislukte relatie bij drie single mannen intrekt. Vanaf dat staat hun leven op hun kop en maken ze allerlei (grappige) dingen mee. Ik wil eerlijk gezegd niet al te veel over de serie kwijt, omdat het eigenlijk een serie is waarbij je alles lekker op je af moet laten komen. Ik heb namelijk met andere series gemerkt dat als ik er in het begin al veel dingen over had gelezen dat het soms iets kan tegenvallen. Zooey Deschanel speelt de hoofdrol in de serie.

Maandag en dinsdag worden weer lekker twee avonden dat ik lekker in mijn bed met een kopje thee tv kan kijken en lekker kan genieten. Ik zit alleen wel met een inimini probleempje.. Ik volg Desperate Housewives ook al jaren en alhoewel de serie nu niet meer zo leuk is als eerst, wil ik het toch graag afkijken. Desperate Housewives valt nu samen met Glee op hetzelfde tijdstip. Ik neem altijd alle series op in geval van nood, als ik bijvoorbeeld een keertje niet thuis ben of het gewoon te druk heb met andere dingen. Nu zou ik er standaard eentje moeten kijken, maar ach, het is maar een luxe probleempje.

Welke series volgen jullie? En gaan jullie ‘New Girl’ ook volgen?

2 thoughts on “TV update & ‘Zet in je agenda’!

Geef een reactie

