Kourtney & Kim Take New York

Kourtney & Kim zijn back on E! Gisteren ging het tweede seizoen van ‘KKTNY’ in Amerika in première en het is een seizoen waar alle Kardashian fans (en natuurlijk ook de nieuwsgierige) naar uit keken. Dit seizoen werd wederom in New York opgenomen met Kourtney, Kim, Scott, Kriss en de oh zo schattige Mason in de hoofdrol. Maar wat maakt dit seizoen nou zo bijzonder? ‘KKTNY’ werd eigenlijk gelijk vanaf ‘the honeymoon’ van Kim & Kris opgenomen. Zoals je al eerder op mijn blog hebt kunnen lezen zitten de twee momenteel in een scheiding. Er zijn verschillende geruchten over waarom de twee nou gaan scheiden. Enkele voorbeelden zijn dat Kim zich bijvoorbeeld veels te dramatisch opstelde en dat ze veels te veel eisend was. Andere zeggen weer dat het juist de schuld van Kris was, omdat hij erg onbeschoft tegen iedereen deed en dat hij ‘het heftige’ leven van Kim niet aankon. Tja… wat moet je nou geloven? Je zou denken dat je hier achter komt door naar dit seizoen te kijken, maar ik heb daar zo mijn twijfels over…

Gisteren was dus de eerste aflevering van “KKTNY’ in Amerika te zien, maar op het internet waren er al een paar linkjes de vinden waar je de aflevering kon zien. Normaal moeten we weken wachten totdat het eindelijk op E! in Nederland wordt uitgezonden, maar deze keer kon ik niet wachten. Voor de mensen die nog niet willen weten waar de eerste aflevering over gaat, zou ik niet verder lezen.

De aflevering begint met allerlei nieuwsberichten over de scheiding van Kim en Kris. Iedereen is in shock, omdat het huwelijk maar zo kort duurde en iedereen wou weten waarom de twee uit elkaar gaan. Ook krijg je een aantal uitspraken en beelden te zien van de Kardashian-family. Zo zie je Khloe, die uitlegt dat Kim altijd haar hart volgt en dat ze haar altijd zal steunen. Ook zie je Kris, de moeder van Kim, die vertelt hoe zij reageerde toen ze het  nieuws hoorde. Vervolgens zie je in beeld dat ze terug gaan naar dagen geleden.

Ik zal niet alle details verklappen, maar ik zal wel even laten weten wat ik ervan vond. Ik vond het een leuke en grappige aflevering. Kourtney draait een beetje door als het om gezondheid gaat en uiteindelijk besluit ze om een ‘Naked Yoga-Instructor’ in te huren voor een yogales. Dat stuk is echt hilarisch en dit zal je toch echt even zelf moeten zien, anders is het niet meer leuk. De nodige drama ontbreekt natuurlijk ook niet. Kourtney houdt Scott weer heel erg goed in de gaten, Scott heeft namelijk een verleden met alcohol… De eerste confrontaties, irritaties en ruzies zijn ook allemaal te vinden. Kim verandert opeens in een little dramaqueen als Kris perongeluk tegen haar net gelakte teennagel knalt. Kris heeft het op een verplicht feestje helemaal gehad met de verplichtingen die ze die avond moeten doen. Hij heeft geen zin om de pers te woord te staan en wilt ook niet een taart aansnijden. Mason is inmiddels ook al een stuk groter en schattiger geworden. Hij begint al lekker te babbelen wat weer voor de nodige ‘aaah wat schattig’ moment zorgt.

Kortom, als jullie de Kardashians ook zo leuk vinden als ik, dan moet je dit seizoen ook volgen. Ik laat jullie zo vaak mogelijk weten wat ik ervan vond en ik hoop dat jullie ook jullie meningen laten zien. Ik kijk weer uit naar de volgende aflevering!

Talk to you next time!:)

Geef een reactie

