Oeps…

Zo, dat is weer een tijdje geleden dat ik heb geblogd! Mijn welgemeende excuses hiervoor.  Ik heb het momenteel veel drukker met school dan ik had verwacht. Ik was van plan om in de vakantie lekker vooruit te bloggen, zodat er toch nog berichten online kwamen. Maar…. Ik heb maandag mijn verstandskiezen(rechts boven- en onder) laten trekken(wat zelf niet eens zo heel veel pijn deed), maar het proces daarna wel. Ik heb maandag, dinsdag en woensdag de hele dag knock-out op de bank gelegen, omdat het zo verschrikkelijk veel pijn deed. Daarnaast zag ik eruit als een opgezwolle hamster, omdat mijn rechterwang zo dik was…

Natuurlijk heb ik gewoon pijnstillers genomen en dat hielp ook wel, maar ik kon ook niet normaal eten omdat mijn mond simpelweg niet openging. Ik heb dus drie dagen lang aan een rietje moeten sabbelen om pap en vla te eten. Daarna ging het wel wat beter. Maar eerlijk is eerlijk, ik had het heel erg onderschat. Ik ging er vanuit dat ik maandag en misschien dinsdag veel pijn zou hebben en dat het daarna weer over zou zijn. Helaas was dat dus niet zo en ondertussen ging mijn hele leerplanning eraan. Ik heb namelijk aankomende week tentamenweek. Mijn eerste, echte tentamenweek op het HBO, waarbij ik natuurlijk al mijn punten wil halen. Ik had mijn begin dit jaar, net als ieder ander student, voorgenomen om alles vanaf het begin braaf bij te houden. De eerste twee weken van dit semester ging het nog allemaal goed en daarna niet meer… Alles liep een beetje door elkaar en er kwamen onverwachts presentaties bij, vandaar dat ik me had voorgenomen om dat allemaal in de vakantie in te halen. Tja… Dat is nou niet echt gelukt.

Maar laten we positief blijven en ons focussen op het leuke:). Na mijn tentamenweek heb ik een projectweek, wat waarschijnlijk toch niet veel zal voorstellen, en daarin zal ik dan (hopelijk) genoeg tijd hebben om weer lekker te bloggen. Artikelen die je zult verwachten gaan over of mijn ‘ Big Hair Missie’  is geslaagd en er zullen weer nieuwe nummers online komen. Verder is mijn camera bijna vol met allemaal foto’s waarvan ik nog artikelen zou schrijven, dus dat gaat allemaal goed komen.

Ik heb het bloggen wel gemist hoor, het werkt net als therapie!

 

Geef een reactie

