LMFAO – Sexy and I know it

Laat ik even duidelijk zijn. Na het zien van de videoclip kreeg ik letterlijk plaatsvervangende schaamte, maar ik kan het maar niet laten om het aan jullie te laten zien. Beloof me dat je de hele clip zult bekijken:)

Juist… We zijn allemaal een beetje aan de aparte videoclips van LMFAO gewend, maar dit is wel heel erg. Hun ding vliegt alle kanten op en de aparte moves blijven ook niet echt bepaald achter. Op de een of andere manier kan ik hun humor erg waarderen, je moet ze namelijk niet al te serieus nemen. Je herkent ze waarschijnlijk van hun “shuffle’ dansje uit ‘ Party Rock Anthem’. Ze staan ook bekend om hun aparte liedjes en clips. Wat vind jij ervan?

Vind je trouwens ook niet dat een van de dansers op Jionni of op Ronnie van Jersey Shore lijkt.

Deze komende periode verschijnen er extra veel liedjes en videoclips, er zitten er namelijk hele leuk tussen die ik graag met jullie wil delen.

Geef een reactie

