RIP; mijn laptop

Van de week gebeurde het, mijn laptop viel telkens uit en op een gegeven moment kreeg ik het niet meer aan. Paniekerig en met mijn handen in mijn haar keek ik toe hoe mijn laptop elke keer van zelf aan ging en twee seconde later weer uitviel. Na het aan meerdere mensen te hebben gevraagd kwam ik tot de conclusie dat mijn laptop het begeven heeft, na twee korte jaren. Ik kreeg mijn laptop op mijn 16e verjaardag en ik vind het echt erg dat het nu al kapot is.

Aangezien ik een trouwe relatie heb met het word wide web, ben ik op dit moment even radeloos… Ik weet echt niet wat ik zonder mijn laptop moet doen. Ik kan nu niet even snel iets opzoeken(ik heb wel een Ipod en crackberry, maar dat werkt lang niet zo fijn als een laptop) of de vele verslagen voor school maken. Ik zal dus ook de komende week/weken heel wat overuren op school moeten maken. Maar dit betekend ook dat ik even geen blogposts kan schrijven, of althans niet veel… Mijn zus heeft wel een laptop, maar zij heeft het ook vaak nodig voor school etc. Zij is nu even de deur uit, vandaar dat ik stiekem(ahihi) haar laptop heb gepakt. We kennen wel iemand die verstand heeft van laptops en het is nu even afwachten of het te fixen valt. Al mijn foto’s, bestanden, muziekjes en films staan ook nog op mijn laptop en hopelijk kan ik daar nog aankomen. Het wordt denk ik sowieso tijd voor een nieuwe laptop, maar ik baal gewoon dat het zo kort is meegegaan en omdat ik het als cadeau heb gekregen.

But, don’t worry, er zullen gewoon berichtjes verschijnen maar misschien niet zo vaak als normaal. Ik hoop dat jullie het begrijpen en dat jullie weten dat ik het ook erg vervelend vind. Als je het leuk vindt, kan je altijd nog mijn oudere blogposts terug lezen.

Geef een reactie

