Grey’s Anatomy komt weer op de buis!

Jaja mensen, dit lees je goed! Grey’s Anatomy is vanaf maandag 3 oktober om 20.30 weer te zien op Net5.

Ik vond het de vorige keer zo jammer dat het seizoen was afgelopen, omdat het natuurlijk zo belachlijk spannend was geeindigd. Grey’s is een van mijn favoriete series en wat mij betreft ook een van de beste. Ze krijgen het elke keer weer voor elkaar om goede en spannende afleveringen te maken. En de season finale is ook elke keer weer zo goed en deze keer was het natuurlijk extra spannend.

Meredith en McDreamy hadden het eindelijk voor elkaar kregen om een schattig kindje te adopteren en alles was huisje, boompje, beestje. Tot dat McDreamy erachter kwam dat Meredith met het onderzoek had geknoeid. Iedereen is natuurlijk boos op Karev, omdat hij had vertelt dat Meredith dat had gedaan. Bekijk hieronder de trailer voor seizoen 8 en vergeet het niet om in je agenda te zetten. Ik zit in ieder geval met een zak truffelpepernoten en een ‘Chillcat’ drankje voor de buis.

De trailer ziet er echt heftig uit, vind je ook niet? Oh, ik kan ook echt niet wachten om McSteamy en Avery te zien. Hmmm

Geef een reactie

