Mission; Big Hair

Iets wat ik al een tijdje voor elkaar probeer te krijgen is ‘Big Hair’ en daarmee bedoel ik volume, veel volume. Ik heb zelf krullend haar, maar aan de bovenkant is het steil en daardoor ziet mijn haar er vaak plat uit. Ik heb al heel wat producten gebruikt om meer volume te krijgen, maar tot nu toe heeft niks geholpen..

I’m not a quitter en ik ga gewoon door met mijn ultieme zoektocht naar volume. Van de week zag ik bij de Kruidvat een volumepoeder van ‘Got2B’ liggen. Na een paar tellen diep te hebben nagedacht besloot ik toch om het in mijn mandje te gooien. Proberen kan toch geen kwaad? De komende twee weken zal ik het product testen en ik zal daarna een review schrijven, uiteraad met wat ik er van vind en of het uberhaupt wel werkt.

Afgelopen zondag was ik bij het BeautyLab Event en daar stond ook een stand van The Beauty Bakery. Ik wou al heel lang producten bestellen, maar op de een of andere manier kwam het er maar niet van. Dit was dus mijn kans en ik maakte ook een huppeltje van vreugde toen ik zag dat de ‘Hollywood’ shampoobar ook werd verkocht. Angel stond toen toevallig achter de stand en ik vroeg welke van de twee(mint of kokos&lime) ik moest nemen. Na even overleggen besloot ik om voor de ‘kokos & lime’ variant te gaan. Een heerlijke geur die ook echt naar kokos en lime ruikt. Ik ga de shampoobar ook de komende twee weken testen.

Ik neem aan dat de combinatie van de volumepoeder en shampoobar voor extra veel volume zal zorgen en ik ben erg benieuwd of dat ook daadwerkelijk zo is. Ik zal ook proberen om de producten apart te gebruiken zodat ik ook kan laten weten hoe de producten apart hun ding doen. Ik ben erg benieuwd! Mijn missie voor de komende periode ; Big Hair!

Zo wil ik mijn haar dus ook weer niet hebben, mag dat even duidelijk zijn.

Geef een reactie

