Beautylab Event

Gisteren was het zo ver, het Beautylab Event vond plaats! De lieve Serena van www.beautylab.nl orginiseerde het event en het was een event om haar en andere lezeressen te ontmoeten. Er was veel leuks te doen en er waren lekkere hapjes. Ik heb een onwijs leuke, maar vooral gezellige dag gehad en weer nieuwe mensen leren kennen. Oh, en we kregen een heule goed gevulde goodiebag!

Een tijdje geleden kon je way to early in the morning via www.serenitydesigns.nl (de website van Serena waar je leuke sieraden kunt kopen) kaartjes kopen. Het was even stressen, omdat mijn laptop steeds vastliep en omdat ik bang was dat ik geen kaartje kon bemachtigen.

Charlotte, Serena & ik

Van te voren had ik via Facebook al samen met een paar meiden afgesproken om op het station te meeten, zodat we samen konden reizen en om elkaar alvast te leren kennen. Aangekomen op Utrecht centraal kwamen we gelukkig twee meiden tegen die de weg wisten. Toen we aankwamen stond er al een rij van allemaal meisjes in het roze. Wat zag dat er leuk zeg! Na vijf minuten wachten konden we naar binnen. We werden ontvangen door twee vriendelijke dames aan de deur en we kregen allemaal een naamkaartje. Binnen konden we onze jassen afgeven en kregen we een goodiebag. We kregen van Tara een heerlijk welkomsdrankje en daarna liepen we door naar binnen. De zaal zag er erg mooi en roze uit en aan de zijkant stonden er ‘kraampjes’ waar je spulletjes van o.a. The Beauty Bakery kon kopen.

De Beautylabtaart gemaakt door de moeder van Serena

 

Een paar minuten later zagen we Serena in de zaal en liepen we even naar haar toe om ons voor te stellen. Het was erg leuk om haar in het echt te ontmoeten, maar het was ook best raar omdat ik haar al lang ‘kende’ via haar website. Iedereen was in groepjes ingedeeld voor de quiz en langzamerhand ging iedereen naar zijn tafel waar je de rest van je groepje kon ontmoeten. Toen iedereen inmiddels was aangeschoven hield Serena een speech en daarna kon de quiz beginnen. Het waren vragen persoonlijke- en beauty vragen en er zaten best lastige vragen bij. Na het eerste onderdeel konden we allemaal een paar hapjes en een drankje pakken. Er waren mini-cupcakes, macarons, chocolade, lolies en een hele mooie taart. Nadat we allemaal iets lekkers hadden gepakt begon het tweede onderdeel van de quiz. Na de quiz was er tijd om wat spulletjes te kopen. Ik wou al heel lang een paar spulletjes van The Beauty Bakery kopen en dit was dus een goed moment. Ik heb de ‘Big Hollywood’ shampoobar en twee cupcakezeepjes gekocht. Het ruikt onwijs lekker en ik zal hier ook een artikel overschrijven. Ik had een van de cupcakezeepjes voor mijn zus gekocht en zij wilde er serieus een hapje van nemen… Zo echt en lekker ziet het er dus uit!

Cupcakes van The Beauty Bakery, ze zien er echt uit he!

Iedereen was gezellig met elkaar aan het praten en bij de spullen aan het snuffelen. Inmiddels werd er ook een mini-fotostudio opgebouwd waar iedereen een paar mooie foto’s kon laten maken. Van te voren kregen we poseerlessen van de eigenaresse, waarbij we leerde hoe je heel zwoel en lief in de camera kon kijken. Na een tijdje was ik aan de beurt voor een mini-fotoshoot. Het was erg leuk om een keertje te doen en de fotograaf was ook erg aardig. Na afloop ging ik weer even zitten met een drankje en opeens kwam Serena bij mij zitten. We hadden even over onze ‘haar routine’ gekletst en wat we van de dag vonden.  Er stonden inmiddels ook weer lekkere hartige hapjes hapjes on tafel. Je kon je ook op laten maken door twee visagisten en van Caroline van www.indewatten.com  kregen we een potje pigments, die trouwens erg mooi waren. Ondertussen konden we nog even bij de spullen rondkijken en met de rest praten. Rond 17.00 hield Serena een afscheidspeech en kwam de hele leuke dag tot een eind.

Samantha uit Utereg & Serena

Het was echt een onwijs leuke dag en ik heb weer veel nieuwe meiden leren kennen. Serena heeft het erg leuk georganiseerd en er veel moeite voor gedaan. Ze was ook gewoon lekker down to earth een en maakte met iedereen een praatje of een foto. En wat heeft zij een leuke familie en vriendinnen, die allemaal meehielpen. Het zag er allemaal erg mooi uit en ik heb erg genoten. Bedankt Sereen!

Nu willen jullie natuurlijk allemaal weten wat er in de goodiebag zat. Het was een goodiebag gevuld met spullen die je ook echt kan gebruiken. Hele leuke spullen van hele bekende merken zoals John Frieda, Dove en Keune, maar ook van merken zoals The Beauty Bakery, Ydeltuyt en PrettyPlease. Don’t worry, ik heb van foto’s gemaakt, kijk je mee? Er zat ook nog een onwijs leuke sleutel ring in de goodiebag, maar die kreeg ik maar niet goed op de foto… Er waren trouwens nog meer goodies die ik maar niet goed op de foto kreeg.

11 thoughts on “Beautylab Event

  1. Pingback: Beautylab Event | What a Beauty

Geef een reactie

