Beyoncé is preggers!

De meeste mensen wisten het al, maar Beyoncé is zwanger! Ze kondige dit zondag bij de VMA’s aan op de red carpet en na haar optreden waarbij ze prachtig “Love on Top’ zong. Ik heb even naar de video moeten zoeken, maar ik heb het gevonden.  Je kan het hieronder bekijken, het lukt maar niet om de video te plaatsen. Vandaar dat er een link staat:)

http://www.hollywood.com/news/Beyonce_Announces_Pregnancy_at_the_Video_Music_Awards/7834310

Is het niet prachtig om te zien hoe blij ze is als ze over haar buikje wrijft? En om te zien hoe leuk Jay-Z reageert? Ik ben hartstikke blij voor de twee en ik weet zeker dat ze goede ouders zullen zijn. Ik ben zo benieuwd of het kindje ook een mini-Beyoncé of mini-Jay-Z word.

Geef een reactie

