Lauren Conrad – ‘L.A. Candy Series’

 

Vandaag schrijf ik een stukje over een boekenreeks. Namelijk over de boekenreeks van Lauren ‘LC’ Conrad, ‘L.A. Candy Series’. De reeks bestaat uit drie novels,  ‘L.A. Candy’, ‘Sugar and Spice’, en ‘Sweet Little Lies’. De boeken zijn wereldwijd een groot succes en ik ben erg benieuwd naar de boeken. 

 

Lauren Conrad kennen we natuurlijk allemaal uit Laguna Beach en The Hills, maar toen ze eindelijk de show had verlaten kreeg ze de kans om aan nieuwe projecten te werken. Een daarvan was het schrijven van boeken en haar eerste novel was ‘L.A. Candy’ was een groot. Het boek heeft 7 weken lang op de New York Times Bestseller List gestaan.

 

Alle boeken gaan over het leven van Jane Roberts. Ze verhuist samen met haar beste vriendin, Scarlett, naar Los Angeles waar hun allerlei nieuwe dingen te wachten staan. Als er op een gegeven moment een bekende producer naar hun toe komt met de vraag of ze in een nieuwe realityshow willen verschijnen, veranderd hun leven. Ze mogen vanaf dat moment naar de hipste feesten, designer kleding dragen en ze worden steeds bekender. Hun vriendengroep wordt steeds groter en ook steeds meer mensen willen wat van hun hebben. In de drie boeken wordt je meegenomen in het leven van Jane Roberts, maar er komen ook steeds nieuwe personages bij. De nodige dosis drama met jongens, vriendschap, werk en uiterlijk ontbreekt natuurlijk ook niet.

Ik zal de komende weken(afhankelijk wanneer ik de boeken uit heb) reviews schrijven over de boeken. Ik laat daarin weten wat ik ervan vind en of het aanraders zijn. Ik heb de drie boeken voor € 19.99 gekocht op bol.com

Geef een reactie

