Franklin Rodriques – African Forces

Een van mijn favoriete nummers op dit moment is ‘African Forces’ van Franklin Rodriques. Ik kende het nummer al een tijdje, maar ik vond het maar geen leuk nummer. Tot dat ik het vorige week weer op de radio hoorde. Sindsdien blijft het nummer maar in mijn hoofd hangen.

 Het is een echte feel good en lounge nummer. Ik vind het goed bij de zomer(die nu schijnt te zijn of is het al herfst?) passen. Het heeft bij mij dus wel een tijdje geduurd voordat ik het een leuk nummer vond. In het begin had ik zoiets van ‘wat is dat nou weer voor raar nummer met geblokfluit’, maar nu ben ik dus helemaal van gedachte veranderd.

 Bij 1:30 is het tijd om de billen flink naar links en rechts te shaken. Dus ik zou zeggen, ga lekker staan, draai de volumeknop wat omhoog, doe alsof het buiten 30 graden is en je een heerlijke cocktail in je handen hebt. En schudden met die billen!

7 thoughts on “Franklin Rodriques – African Forces

Geef een reactie

