Leuk weekend en ‘Supertrash’

Een week geleden was ik samen met mijn zus een weekendje in Vaals. Het is een kleine, schattige en pittoreske stad(?) 30 minuten van Maastricht, Limburg. We verbleven in een prachtig hotel(we hadden een ‘junior suite’) waar we een paar massages en facials namen. We hadden er eindelijk tijd voor en we hebben ook zeker volop genoten. Voor de volgende dag hadden we een planning gemaakt om te gaan shoppen in Maastricht, maar het weer zat helemaal tegen.  Het regende kei en keihard en het was ook gewoon koud…(het is notabene zomer!!) We hadden uiteindelijk besloten om naar Eindhoven te gaan, waar je volgens internet een ‘grote’ mall kon vinden.

Na een tijdje rondlopen kwam ik iets tegen waar ik al heel lang naar toe wou. *Give me a moment please* SUPERTRASH! Ik wou al heel lang iets van Supertrash,  ze elke keer zulke leuke dingen hebben. Olcay Gulsen is de eigenaar van Supertrash en ik zal in de toekomst zeker nog iets over haaar bloggen. Ik vind haar simpelweg fantastisch en ze is een soort van rolmodel voor mij.

Tadaaaaaaaa! Dit zijn de prachtige schoenen die ik daar heb gekocht!

Het is nogal moeilijk uit te leggen welke kleuren de schoenen allemaal hebben, maar het is zeker wit met goud. Ook zie je silvere en grijze ‘vlekken’. Ik ben echt spontaan verliefd geworden op de schoenen, ik vind ze echt zo mooi! Ze zijn lekker hoog en ik ben gelukkig ook een stuk langer als ik de schoenen aanheb. De verkoper(ze was super aardig en behulpzaam) zei dat je de schoenen bijna met elke outfit kan dragen. Onder een leuke jurkje of juist heel simpel met jeans en een tanktop. Ik heb de schoenen nog niet gedragen(wel gepast, hehe), maar volgens mij lopen de schoenen best comfortabel. Zoals je ziet is er en plateau en je heb verstelbare bandjes aan de achterkant. Handig!

Ik ben echt super blij met de schoenen en ik kan niet wachten om ze te dragen. Nou wil je natuurlijk wel weten hoeveel de schoenen precies hebben gekost. Ze waren € 139, 95, maar ik heb ze voor € 49, 95 gekocht. Een koopje toch?

Laat je even weten wat je van de schoenen vind?

Geef een reactie

